Reklamačný poriadok

Reklamovať je možné len tovar zakúpený u predávajúceho a úplne zaplatený. Záručná doba začína plynúť v deň prevzatia tovaru od dopravcu.

Na dodávaný tovar predávajúci, pokiaľ nie je uvedené inak, poskytuje zákonom stanovenú záručnú dobu 24 mesiacov.

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru.

Predávajúci k objednanému tovaru pribaľuje aj faktúru, ktorá slúži aj ako záručný doklad. Kupujúci je povinný prezrieť tovar bez zbytočného odkladu ihneď po jeho dodaní. Dodaním sa rozumie prevzatie objednaného tovaru kupujúcim od Slovenskej pošty.

Ak kupujúci zistí rozdiel v množstve alebo druhu tovaru s údajmi na faktúre a dodacom liste je nutné podať o tomto stavu správu predajcovi do troch pracovných dní od prevzatia. Kupujúci musí oznámiť zistené chyby predajcovi písomne na adresu predajcu. V oznámení musí kupujúci uviesť zistené chyby a musí uviesť nárok, ktorý si v dôsledku chyby uplatňuje. Kupujúci si môže v dôsledku chybnej zásielky uplatniť nasledujúce nároky:

  • dodanie chýbajúceho tovaru
  • odstúpenie od zmluvy
  • výmena chybného tovaru za tovar bezchybný

K reklamácii je nutné vo všetkých prípadoch predložiť faktúru (dodací list) a reklamovaný tovar čistý, mechanicky nepoškodený vrátane požadovaných dokladov.

Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná. Pri neoprávnenej reklamácii je Kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie.

Reklamácie vybavujeme na adrese:

KlimaX.sk, s.r.o
Medveďovej 1/a
85104 Bratislava
tel.: +421903301050
krenceyova@gmail.com

Nákupný košík
sk_SKSlovak